AKİT MENÜ

Aktüel

Brüksel'de sağlık çalışanlarına destek gösterisi

BRÜKSEL (AA) - Belçika'nın başkenti Brüksel'de, ülkedeki sağlık çalışanlarına yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadelelerinden dolayı destek gösterisi düzenlendi.

Brüksel'in Mont des Arts Meydanı'nda toplanan binlerce Belçikalı, ülkenin sağlık sektörüne daha fazla yatırım yapılmasını ve sağlık çalışanlarının maaşlarının iyileştirilmesini talep etti.

Doktorlar, hemşireler, ebeler, acil yardım görevlileri gibi sağlık sektörü çalışanlarının yanı sıra Kovid-19 hastalığını atlatanlar ve yakınlarının da katıldığı gösteride, sağlığın ticarileştirilmesine karşı pankartlar açıldı.

Göstericiler, devletin özel sektörden sağlık hizmetleri satın almamasını, gençlerin sağlık sektöründe istihdam edilmesini teşvik edecek politikalar geliştirmesini talep etti.

Sağlık çalışanlarının emeklilik yaşının düşürülmesi gerektiğini belirten göstericiler, sağlıkçılara ve hastalara sadece istatistik verileriyle bakılmamasını istedi.

Gösteri sırasında katılımcıların büyük çoğunluğunun maske kullandığı ancak soysal mesafenin korunmadığı dikkati çekti.

Yorumlara Git

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı