AKİT MENÜ

Aktüel

Üsküdar'da, polise mukavemet eden kadın gözaltına alındı

Şüpheli, adli kontrol şartıyla salıverildi

İSTANBUL (AA) - Üsküdar'da, polislere mukavemette bulunduğu ve 2 polisi ısırarak yaraladığı gerekçesiyle gözaltına alınan kadın, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Üsküdar İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Harem Otogarı'nda gece saatlerinde bir kadına şiddet uygulandığı ihbarı üzerine olay yerine sevk edildi.

Polis ekipleri, olayın yaşandığı yerdeki büfe işletmecisi M.A.Z. ile görüştü. Büfe işletmecisi, bir kadının büfesine gelerek telefonla görüşmek için ankesörlü kart istediğini, kendisinin de yardımcı olduğunu, daha sonra kadının "Yanlış arama yaptırdınız." diyerek büfedeki malzemeleri dağıttığını ve kendisine saldırdığını söyleyerek, kadından şikayetçi oldu.

Büfenin karşısındaki bankta oturan kadının yanına giden ekipler, konuşmak istedikleri sırada kadının saldırısına uğradı. Yaşanan arbede sırasında, S.E. 2 polis memurunu çeşitli yerlerinden ısırarak yaraladı.

Çevredekilere ve polislere küfür eden şüpheli gözaltına alındı.

Yapılan muayenede 1.84 promil alkollü olduğu belirlenen S.E., sevk edildiği adli makamlarca adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.


Yorumlara Git

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!