AKİT MENÜ

Aktüel

Kemençe üstadı Katip Şadi son yolculuğuna uğurlandı

GİRESUN (AA) - Hayatını kaybeden Giresunlu kemençe üstadı Katip Şadi, Görele ilçesinde toprağa verildi.

Kültür ve Turizm Bakanlığınca verilen, somut olmayan kültürel miras taşıyıcısı sanatçı unvanı sahibi Şadi için Cumhuriyet Meydanı'nda tören düzenlendi.

AK Parti Giresun Milletvekili Cemal Öztürk, burada yaptığı konuşmada, Katip Şadi'nin hayatını kaybetmesinden duyduğu üzüntüyü dile getirdi, Şadi'nin yakınlarına başsağlığı diledi.

Görele Belediye Başkanı Tolga Ener ise Şadi'nin önemli bir isim olduğunu, belediye olarak ismini yaşatmaya devam edeceklerini söyledi.

Katip Şadi'nin cenazesi, kılınan namazın ardından ilçeye bağlı Derekuşçulu köyündeki aile kabristanlığında toprağa verildi.

Törene; Katip Şadi'nin ailesi, AK Parti Giresun Milletvekili Cemal Öztürk, CHP Giresun Milletvekili Necati Tığlı, Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, Görele Belediye Başkanı Tolga Ener ve vatandaşlar katıldı.

Yorumlara Git

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi