AKİT MENÜ

Aktüel

Koronavirüse yakalanmıştı... CHP'li Muhittin Böcek'in sağlık durumuyla ilgili yeni açıklama

Koronavirüs nedeniyle bir süredir yoğun bakımda tedavi gören CHP'li Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in sağlık durumuna ilişkin yeni bir açıklama geldi. Yapılan açıklamada Böcek'in sağlık durumunun stabil olduğu ve olumsuz bir gelişme yaşanmadığı bildirildi.

Koronavirüs testi pozitif çıkan ve bir süredir yoğun bakımda tedavi gören CHP'li Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek'in sağlık durumu hakkında yeni bir açıklama yapıldı.

Belediyeden yapılan açıklamada Böcek'in sağlık durumunun "stabil" olduğu ve olumsuz bir gelişme yaşanmadığı belirtilerek şu ifadelere yer verildi:

"Antalya Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Muhittin Böcek'in takip ve tedavisi yoğun bakımda devam etmektedir. Kliniği stabil olup, son 24 saatte olumsuz giden bir gelişme olmamıştır."

Ne olmuştu?

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek 17 Ağustos'ta sosyal medya hesabından koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurmuş ve herkese maske, hijyen ile sosyal mesafe kurallarına uyulması konusunda uyarıda bulunmuştu.

Hastanede sağlık durumu yakından takip edilen Böcek, durumunun kötüleşmesi üzerine yoğun bakım ünitesine alınmıştı.

 

 

Yorumlara Git

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!