AKİT MENÜ

Aktüel

Kahramanmaraş'ta Kovid-19 tedbirlerini uymayan 16 kişiye ceza

Polis ekiplerinin denetlediği kahvehanenin üst katından bir daireye açılan kapı olduğu fark edildi. Oyun masaları bulunan ve kumar salonu gibi kullanıldığı anlaşılan ev mühürlendi

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ta, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 16 kişiye sosyal mesafe kuralını ihlalden ceza kesildi.

İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Asayiş Şube Müdürlüğü ekipleri, Kovid-19 tedbirleri kapsamında denetimlerini sürdürüyor.

Kayabaşı Mahallesi'ndeki bir kahvehaneye denetleyen polis ekipleri, kahvehaneden üst kattaki daireye geçen bir kapı olduğunu fark etti.

Ruhsatsız şekilde evin oyun salonuna çevrildiğini tespit eden ekipler, masa ve üzerinde oyun taşlarının bulunduğunu evdeki 16 kişiye, Kovid-19 tedbirlerini kapsamında sosyal mesafe kuralını ihlalden 50 bin 400 lira ceza kesti.

Öte yandan mekanın mühürlenmesi için gerekli işlemler yapıldı.

Yorumlara Git

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı

Trump'tan küstah İran açıklaması! Savaş çok iyi gidiyor ve büyük farkla kazanıyoruz!

Kemalist tayfa şok! Halil Ergün: Ben Atatürkçü olmadım hiç! Bu ülkede her haltı onlar yedi