AKİT MENÜ

Spor

Büyükşehir Belediyesi Adana Basketbol Kulübünde bir oyuncunun Kovid-19 testi pozitif çıktı

ADANA (AA) - Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Lig takımlarından Büyükşehir Belediyesi Adana Basketbol Kulübü, bir oyuncusunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Kulübün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "13 Eylül'de sporcularımıza ve teknik ekibimize uygulanan Kovid-19 test sonuçlarına göre bir sporcumuzun test sonucunun pozitif olduğu tespit edilmiştir." ifadesi kullanıldı.

Açıklamada, testi pozitif çıkan sporcunun ev izolasyonuna alındığı ve tedavisine başlandığı bildirildi.

Yorumlara Git

İsrailli bakandan Netanyahu’ya gönderme! ABD Başkanına ‘hayır’ diyemeyen başbakan olmasın

Son dakika! Milletvekili Ümit Dikbayır, CHP'den istifa etti

TBMM’den iğrenç iddiaya cevap! DEM Parti'den 'çıplak arama' palavrası

Cinayet 13 yıl sonra aydınlandı: Ağrı’da 5 tutuklama

CHP’de sıcak gelişme! Kurultay için tarih açıklandı