AKİT MENÜ

Aktüel

Bahreyn'deki kurumların İsrail ile normalleşme anlaşmasını desteklemeye zorlandığı iddia edildi

MANAMA (AA) - Bahreyn'deki en büyük muhalif yapılanma olan Vifak Ulusal Derneği, ülke yönetiminin, pek çok kurumu İsraille varılan normalleşme anlaşmasını desteklemeye zorladığını iddia etti.

Derneğin Twitter hesabından yapılan yazılı açıklamada, normalleşme anlaşmasını desteklemeleri için dini, sosyal ve spor alanındaki pek çok kuruma gözdağı verildiği ve korkutulduğu öne sürüldü.

Bahreyn yönetiminden söz konusu iddialarla ilgili henüz bir açıklama yapılmadı.

Dernek daha önce de ülkede önde gelen Şii din adamı Şeyh İsa Kasım'ın yaptığı ve İsrail ile Arap ülkeleri arasındaki normalleşmeye karşı tepkisini dile getirdiği açıklamayı yayımlamıştı.

ABD Başkanı Donald Trump, önceki gün Birleşik Arap Emirlikleri'nin (BAE) ardından bir diğer Körfez ülkesi Bahreyn'in de İsrail ile ilişkileri normalleştirme konusunda anlaşmaya vardığını duyurmuştu.

Bahreyn, Mısır, Ürdün ve BAE'nin ardından İsrail ile normalleşme anlaşmasına varan 4'üncü Arap ülkesi oldu.

Yorumlara Git

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap

CHP'de vicdanları sızlatan rezalet! Eski vekil Fahrettin Üstün öz annesini ve bakıcısını eve kilitleyip darp etti!

Tesettürlü genç kızlara sözlü taciz cezasız kalmadı