AKİT MENÜ

Aktüel

Ordu'da kumar oynayan 19 kişiye 60 bin 420 lira ceza

ORDU (AA) - Ordu'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerini ihlal ederek kumar oynayan 19 kişiye 60 bin 420 lira ceza verildi.

Ordu Valisi Tuncay Sonel, Twitter hesabından Kovid-19 tedbirleri kapsamında kumar oynayan kişilere kesilen cezalarla ilgili paylaşımda bulundu.

Sonel, "19 kişi bir araya gelip pandemiye rağmen hem de kumar oynarlarsa biz de hiç gözlerinin yaşına bakmayız. Kişi başı 3 bin 180 liradan toplamda 60 bin 420 lira ceza verdik. Kovid-19 ile oyun olmaz." ifadelerine yer verdi.

Yorumlara Git

Serdar Akinan'dan bomba iddia! ‘Özgür Özel cephesi toplu istifa ederek o partiye geçecekler’

Bugün CHP’den istifa etmişti! İsimler netleşti: 3 belediye başkanı daha yarın AK Parti’ye katılıyor

Büyük kepazelik! CHP'li başkan Türk bayrağının üzerinde milleti gezdirdi

Çin'de artık kimse ne dilini, ne dinini ne de kültürünü öğrenemeyecek! Zorunlu asimilasyon yasasına ‘her ülke bunu yapıyor’ savunması!

Bakan Şimşek 'büyük sorunu' açıkladı