AKİT MENÜ

Spor

MKE Ankaragücü ara vermeden çalışmalarına başladı

ANKARA (AA) - Süper Lig'in ilk haftasında Büyükşehir Belediye Erzurumspor'a 2-1 yenilen MKE Ankaragücü, çalışmalarına ara vermeden başladı.

Ligin 2. haftasını bay geçecek sarı-lacivertlilerin, teknik direktör Fuat Çapa yönetiminde Beştepe Tesisleri'nde çalıştığı belirtildi. Büyükşehir Belediye Erzurumspor maçında 90 dakika forma giyen isimlerin katılmadığı antrenmana diğer futbolcuların pas çalışmasıyla başladığı aktarıldı. Dayanıklılık çalışmasıyla devam eden antrenmanın yarı sahada yapılan çift kale maçla sona erdiği kaydedildi.

Hafif sakatlığı bulunan Milos Stanojevic'in bugün antrenmana katılmadığı, 16 Eylül Çarşamba günü takımla çalışmalara başlayacağı bildirildi.

Sarı-lacivertliler, yarını izinli geçirdikten sonra çalışmalarını 16 Eylül Çarşamba günü Beştepe Tesisleri'nde sürdürecek.

Yorumlara Git

İsrailli bakandan Netanyahu’ya gönderme! ABD Başkanına ‘hayır’ diyemeyen başbakan olmasın

Son dakika! Milletvekili Ümit Dikbayır, CHP'den istifa etti

TBMM’den iğrenç iddiaya cevap! DEM Parti'den 'çıplak arama' palavrası

Cinayet 13 yıl sonra aydınlandı: Ağrı’da 5 tutuklama

CHP’de sıcak gelişme! Kurultay için tarih açıklandı