AKİT MENÜ

Aktüel

Kırklareli'nde Kovid-19 tedbirini ihlal eden kişi, karantina süresini yurtta tamamlayacak

KIRKLARELİ (AA) - Kırklareli'nde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan kişi karantina süresini yurtta geçirecek.

Valilikten yapılan açıklamada, Kovid-19 ile mücadelenin en üst seviyede devam ettiği belirtildi.

Kovid-19 testi pozitif çıkan A.Ç'nin karantinada olması gerekirken, toplum sağlığını hiçe sayarak karantina ihlali yaptığı aktarılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

"Bu kişi il merkezimizdeki yurdumuzda karantinaya alınmıştır. Bundan sonraki süreçte karantina ihlali yapan vatandaşlarımız hakkında cezai işlem uygulanarak karantina sürelerini yurtlarda tamamlamaları sağlanacaktır."

Yorumlara Git

Çin'de artık kimse ne dilini, ne dinini ne de kültürünü öğrenemeyecek! Zorunlu asimilasyon yasasına ‘her ülke bunu yapıyor’ savunması!

Bakan Şimşek 'büyük sorunu' açıkladı

Özdağ'ın Şeyh Said provokasyonu hukuk duvarına çarptı! AK Parti'li Fırat, maskesi düşenlerin acizliğini tek tek deşifre etti!

Sayıştay Başkanlığı koltuğuna yeniden Metin Yener seçildi

Tesettürlü kadına ahlaksız saldırı