AKİT MENÜ

Aktüel

Afyonkarahisar'da bir bina karantinaya alındı

AFYONKARAHİSAR (AA) - Afyonkarahisar'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında bir binanın karantinaya alındığı bildirildi.

Afyonkarahisar Valiliğinden yapılan açıklamaya göre, kent merkezindeki bir evde yaşayan vatandaşların Kovid-19 test sonuçlarının pozitif çıkması üzerine, bulaş riskinin yüksek olması ve hastalığın yayılmasını önlemek amacıyla İl Hıfzıssıhha Kurulunca yeni kararlar alındığı belirtildi.

Adresin paylaşıldığı açıklamada, binanın tedbir amacıyla karantinaya alındığı ifade edildi.

Açıklamada ayrıca, kentte başka bir binada uygulanan karantina sürecinin sona erdiği ifade edildi.

Yorumlara Git

Washington-Tel Aviv hattında ipler tamamen koptu: Trump ile katil Netanyahu arasında gerilim artıyor

İl binasına Kılıçdaroğlu’nun fotoğrafını asıp ‘Hain’ yazdılar

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Meloni'ye sigara takdiri! Keşke ülkemizdekilere de bıraktırabilsem!

Rusya'dan Batı'ya müzakere şartı! Masaya akıllı insanlar oturursa uzlaşmaya hazırız!

NATO’dan Meloni’yi yıkan sözler: 'İtalya'dan 500 uçak kalktı'