AKİT MENÜ

Aktüel

İzmir'de yediği yemekten sonra fenalaşan çocuk hayatını kaybetti

MANİSA (AA) - İzmir'in Kınık ilçesinde yediği yemekten sonra fenalaşan 3 yaşındaki çocuk hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Gökhan - Hülya Yılmaz çiftinin 3 yaşındaki kızı Alya Yılmaz, akşam evde yediği bamya yemeğinin ardından fenalaştı.

Kınık Devlet Hastanesine götürülen Alya Yılmaz, buradaki müdahalenin arından evine getirildi. Kızlarının tekrar fenalaşması üzerine aile, Alya'yı Manisa'nın Soma ilçesindeki özel bir hastaneye götürdü. Minik kız burada yapılan müdahalenin ardından evine gönderildi. Eve döndükten bir müddet sonra yine fenalaşan minik kız tekrar aynı hastaneye götürüldü.

Alya Yılmaz, müdahaleye rağmen hayatını kaybetti.

Yediği yemekten zehirlendiği belirlenen Alya Yılmaz, Kınık'ta toprağa verildi.


Yorumlara Git

Bir belediye başkanı daha CHP'den istifa etti

Barbarlıkta sınır tanımıyorlar! Faşist Ben-Gvir 5 bin 700 filistin evini yıkmakla övündü

CHP’liler Türkiye’yi Avrupa’ya şikayet etmeye devam ediyor! CHP’li vekil Türkiye’yi asılsız ithamlarla şikayet etti!

Avustralya'nın en zengini motorları yaktı! Musk'a ve İsrail'e bedava ada teklifi

Abdurrahman Dilipak'tan tartışılan ilginç öneri! ‘Uyuşturucuya bulaşanı kurtarmak için esrara alıştıralım’