AKİT MENÜ

Aktüel

Rize'de karantina kurallarına uymayan 3 kişi hakkında işlem yapıldı

RİZE (AA) - Rize'de, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinada olmasına rağmen polis kontrol noktasında yakalanan 3 kişi hakkında idari işlem yapıldı, suç duyurusunda bulunuldu.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, Vali Kemal Çeber'in, salgın sürecinde karantina, sosyal mesafe ve maske kurallarına uymayanların takibinin hassasiyetle yapılması yönünde talimat verdiği hatırlatıldı.

Bu kapsamda önlemler alındığına işaret edilen açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Uygulama noktasında yapılan kontroller sonucu karantinada olması gereken 3 kişi yakalanmış, Kredi ve Yurtlar Kurumu Yeşilçay Öğrenci Yurdu'na yerleştirilmiştir. Bu kişiler hakkında idari para cezası kesilmiş, savcılığa suç duyurusunda bulunulmuştur. Kişilerin karantinada bulunacağı süre içerisinde yapılacak masraflar kendilerinden tahsil edilecektir."


Yorumlara Git

Destici’den zirve öncesi DEM uyarısı ‘Özgürlük’ maskeli eylemler engellensin

6’lı masanın sacayağına bak sen: Ülkenin sorunlarını çözmeye talipmiş!

Tarihi adım: Meclis'te Şeyh Said Hazretleri için resmi özür talep etti

İşte firarilerin 'Sözcü'sü: Fondaşlara para da talimat da Londra’dan!

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek