AKİT MENÜ

Spor

Konyaspor'da Gençlerbirliği maçı hazırlıkları

KONYA (AA) - İttifak Holding Konyaspor, Süper Lig'in 2. haftasında 19 Eylül Cumartesi günü deplasmanda Gençlerbirliği ile yapacağı karşılaşmanın hazırlıklarına devam etti.

Kulübün internet sitesinden yapılan açıklamaya göre, Kayacık Tesisleri'nde teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleşen antrenman, salonda yapılan core ve kuvvet çalışmasıyla başladı.

Daha sonra sahada devam edilen idman, koşu, açma ve germe hareketleriyle tamamlandı.

Öte yandan, sakatlığı geçen Paolo Hurtado ve sezon başından beri çalışmalarına takımdan ayrı altyapı tesislerinde devam eden kaleci Serkan Kırıntılı, teknik direktör İsmail Kartal'ın raporu doğrultusunda takımla çalışmaya başladı.

Yorumlara Git

Rüzgar ters esince mi yazacaksınız? ‘En az 100 bin avro isteyelim başkanım’

AK Partili isimden mahalli idareler için dikkat çeken çağrı: “Kapsamlı bir yerel yönetimler reformuna ihtiyaç var”

Mühimmat deposunda patlama: Can kayıplarımız var

İran duyurdu: Böyle bir zorunluluğumuz yok

Siz sorun SGK Uzmanı Murat Özdamar cevaplasın Emekli adaylarının merak ettiği soru cevap buldu