AKİT MENÜ

Spor

Göztepe, Yeni Malatyaspor maçının hazırlıklarına devam etti

İZMİR (AA) - Süper Lig'de 18 Eylül Cuma günü Yeni Malatyaspor'a konuk olacak Göztepe, çalışmalarını sürdürdü.

Teknik direktör İlhan Palut yönetiminde Adnan Süvari Tesisleri'nde gerçekleşen antrenmanın ilk bölümünde pas çalışması yapan Göztepeli futbolcular daha sonra taktik çalıştı.

Sarı-kırmızılı ekipte sakatlığı devam eden Stefano Napoleoni takımdan ayrı çalıştı.

Yorumlara Git

Rüzgar ters esince mi yazacaksınız? ‘En az 100 bin avro isteyelim başkanım’

Mahalli idareler için dikkat çeken çağrı: “Kapsamlı bir yerel yönetimler reformuna ihtiyaç var”

Mühimmat deposunda patlama: Can kayıplarımız var

İran duyurdu: Böyle bir zorunluluğumuz yok

Siz sorun SGK Uzmanı Murat Özdamar cevaplasın Emekli adaylarının merak ettiği soru cevap buldu