AKİT MENÜ

Aktüel

Mersin'de balık ölümlerinin yaşandığı gölette inceleme başlatıldı

MERSİN (AA) - Mersin'in Erdemli ilçesindeki bir gölette ölü balıkların bulunması üzerine, İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri inceleme başlattı.

Esenpınar Mahallesi'ndeki gölette balık ölümleri ihbarını alan Erdemli Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, bölgede inceleme yapıp numune aldı.

Mahalle muhtarı Musa Çetin, gazetecilere yaptığı açıklamada, gençlerin durumu bildirmesi üzerine ekiplere bilgi verdiklerini söyledi.

Yaklaşık 20 yıldır gölette balık ölümlerinin yaşanmadığını belirten Çetin, "Çok üzüldük. Balık ölümlerinin nedenini de henüz bilmiyoruz. Bu nedenle İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğünü aradık ve ekipler tahlil için gerekli numuneleri aldılar. Ölümlerin sebebi tetkik sonrasında ortaya çıkacak." diye konuştu.

Yorumlara Git

Destici’den zirve öncesi DEM uyarısı ‘Özgürlük’ maskeli eylemler engellensin

6’lı masanın sacayağına bak sen: Ülkenin sorunlarını çözmeye talipmiş!

Tarihi adım: Meclis'te Şeyh Said Hazretleri için resmi özür talep etti

İşte firarilerin 'Sözcü'sü: Fondaşlara para da talimat da Londra’dan!

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek