AKİT MENÜ

Aktüel

Polis memuru için meslektaşları telsizden plazma bağışı istedi

AFYONKARAHİSAR (AA) - Afyonkarahisar'da yoğun bakımda tedavi gören polis memuru için meslektaşları telsizden plazma bağışı çağrısı yaptı.

Emniyet ekipleri Polis Meslek Yüksekokulunda görevli meslektaşları için seferber oldu.

Yakalandığı yeni tip koronavirüs (Kovid-19) nedeniyle Afyonkarahisar Devlet Hastanesi yoğun bakımında tedavi gören polis memuru için 0 RH pozitif plazma ihtiyacı ortaya çıkınca meslektaşları harekete geçti.

İl Emniyet Müdürlüğü haber merkezinden telsizle yapılan anonsta, polis memurlarına bağış çağrısı yapıldı.

Yorumlara Git

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek

Milli teknolojiler gücümüze güç katıyor Toygun gördü Kızılelma vurdu

Karahasanoğlu sordu: Bu 100 bin avroluk pazarlık neyin karşılığı?

İzmir'in göbeğinde yine çöp rezaleti!

Halkaya bir isim daha katıldı: CHP'den istifa eden vekil AK Parti'de