AKİT MENÜ

Aktüel

Kütahya'da bir köy karantinaya alındı

KÜTAHYA (AA) - Kütahya'nın Domaniç ilçesinde bir köyün, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında karantinaya alındığı bildirildi.

Domaniç Kaymakamlığından yapılan açıklamada, Fıranlar köyünde bazı kişilerin Kovid-19 testlerinin pozitif çıktığı duyuruldu.

"Fıranlar köyünde Kovid-19 pozitif vakalarının artış eğiliminde olması nedeniyle İlçe Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla köyde 14 gün süreyle karantina uygulaması başlatıldı." ifadesine yer verilen açıklamada, köylülerin ihtiyaçlarının, Vefa Sosyal Destek Birimi tarafından karşılanacağı aktarıldı.

Öte yandan İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, köyün girişlerinde kontrol noktası oluşturdu.

Yorumlara Git

Uyuşturucu Batağından Dernek Desteğiyle Kurtuldu

Rüşvet hortumunu kendine bağlamış! CHP'li Silifke Belediyesi’nde aile boyu vurgun!

Son dakika! Akdeniz’de korkutan deprem! Çevre illerde hissedildi

‘Türkiye’den kaçın gençler’ diyen utanmazlar nerede? Gelen çoğalıyor giden azalıyor!

CHP’de koltuk kavgası yerele yansıdı Yeni başkan binaya çilingir ile girdi