AKİT MENÜ

Aktüel

Zonguldak'ta maden ocağında çalışan 40 kişi karantinaya alındı

Maden ocağında üretime geçici süre ara verildi

ZONGULDAK (AA) - Zonguldak'ın Kilimli ilçesinde, özel bir maden ocağında çalışan biri mühendis 2 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkması üzerine 40 kişi evlerinde izolasyona alındı.

Alınan bilgiye göre, ilçeye bağlı Gelik beldesinde özel maden ocağında çalışan 1'i mühendis 2 kişinin koronavirüs testinin pozitif çıkmasının ardından firma yetkilileri durumu İl Sağlık Müdürlüğü yetkililerine bildirdi.

Testleri pozitif çıkan mühendis ve işçinin yanı sıra 38 kişinin evlerinde izolasyona tabi tutulması kararlaştırılarak maden ocağında üretime geçici süre ara verildi.

İl Sağlık Müdürlüğü ekiplerince, işçilerin durumlarının yakından takip edildiği, 14 günlük karantinanın sona ermesinin ardından maden ocağının yeniden üretime başlayacağı bildirildi.

Yorumlara Git

Başkan Erdoğan AK Parti Grup Toplantısı'nda konuşuyor

Uyuşturucu Batağından Dernek Desteğiyle Kurtuldu

Rüşvet hortumunu kendine bağlamış! CHP'li Silifke Belediyesi’nde aile boyu vurgun!

Son dakika! Akdeniz’de korkutan deprem! Çevre illerde hissedildi

‘Türkiye’den kaçın gençler’ diyen utanmazlar nerede? Gelen çoğalıyor giden azalıyor!