AKİT MENÜ

Aktüel

KKTC'de son 24 saatte 21 Kovid-19 vakası görüldü

LEFKOŞA (AA) - Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Sağlık Bakanı Ali Pilli, ülkede son 24 saatte 21 yeni tip koronavirüs (Kovid-19) vakasının görüldüğünü ve toplam vaka sayısının 628'e yükseldiğini duyurdu.

Pilli, yaptığı yazılı açıklamada, son 24 saatte 2 bin 2 test yapıldığını, 21 pozitif vakaya rastlandığını ve tedavileri tamamlanan 8 hastanın taburcu edildiğini açıkladı.

Pozitif vakalardan 12'sinin daha önce tespit edilen vakaların temaslıları olduğunu ve bu süre içerisinde gözetim altında tutulduklarını belirten Ali Pilli, 9 vakanın ise yerel olduğunu, bunların temaslı takibinin yapıldığını ifade etti.

Bakan Pilli, 281 hastanın tedavisinin sürdüğünü ve yoğun bakımda yatan 1 hasta olduğunu kaydetti.

İlk Kovid-19 vakasının 10 Mart'ta görüldüğü KKTC'de 4 kişi Kovid-19 nedeniyle yaşamını yitirdi.

- Rum kesiminde vaka sayısı 1540'a yükseldi

Güney Kıbrıs Rum Yönetiminde (GKRY) son 24 saatte 3 bin 157 Kovid-19 testi yapılırken, 6 pozitif vakaya rastlandı.

Rum basınında yer alan habere göre, GKRY'de toplam vaka sayısı 1540'a yükseldi.

Yorumlara Git

Uyuşturucu Batağından Dernek Desteğiyle Kurtuldu

Rüşvet hortumunu kendine bağlamış! CHP'li Silifke Belediyesi’nde aile boyu vurgun!

Son dakika! Akdeniz’de korkutan deprem! Çevre illerde hissedildi

‘Türkiye’den kaçın gençler’ diyen utanmazlar nerede? Gelen çoğalıyor giden azalıyor!

CHP’de koltuk kavgası yerele yansıdı Yeni başkan binaya çilingir ile girdi