AKİT MENÜ

Aktüel

Afyonkarahisar'da 23 bina karantinaya alındı

AFYONKARAHİSAR (AA) - Afyonkarahisar'ın Emirdağ ilçesinde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında 23 binanın karantinaya alındığı bildirildi.

Emirdağ Kaymakamlığının sosyal medya hesabından yapılan açıklamada şunlar kaydedildi:

"İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulumuz, kentte 23 binada Kovid-19 vakası tanısı konulması nedeniyle adreslerde 14 gün karantina tedbiri ile evlerde izolasyon kurallarının uygulanmasına oy birliğiyle karar vermiştir."

Açıklamada, karantinaya alınan binaların adresleri de paylaşıldı.

Yorumlara Git

Kurtulmuş’tan ABD-İran müzakereleri ve İsrail mesajı: Siyonizmin “Arz-ı Mevud” fikri asla gerçekleşmeyecek

Milli teknolojiler gücümüze güç katıyor Toygun gördü Kızılelma vurdu

Karahasanoğlu sordu: Bu 100 bin avroluk pazarlık neyin karşılığı?

İzmir'in göbeğinde yine çöp rezaleti!

Halkaya bir isim daha katıldı: CHP'den istifa eden vekil AK Parti'de