AKİT MENÜ

Aktüel

Adana Valisi Süleyman Elban, AA Adana Bölge Müdürü Firik'i kabul etti

ADANA (AA) - Adana Valisi Süleyman Elban, Anadolu Ajansı (AA) Adana Bölge Müdürü Mehmet Kemal Firik'i kabul etti.

Elban, Firik'in ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek AA çalışanlarına başarılar diledi.

Firik de Vali Elban'a kurum çalışmaları hakkında bilgi verdi.

Ziyaretin sonunda Firik, Vali Elban'a AA'nın "Atatürk'ten Erdoğan'a Cumhurbaşkanlarımız" albümü ile AA'nın deneyimli foto muhabirlerinin dünyayı etkisi altına alan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle sessizliğe bürünen mekanlardan çektiği karelerin yer aldığı, "Karantina/Lockdown" adlı fotoğraf albümünü hediye etti.

Yorumlara Git

ABD'deki İsrail-Lübnan Görüşmelerinde İlk Gün Tamamlandı: Gözler Kritik Kararlarda

CHP'de kazan kaynıyor! Özgür Özel o tarihte yeni partisinin startını verecek

İçişleri Bakanlığı Duyurdu: CHP'li 2 Belediye Başkanı Görevden Uzaklaştırıldı

Türkiye’nin en önemli sorunu!

Meclis'ten Araç Sahipleri ve Öğrencilere Yeni Düzenleme: Tescil Süresi Uzatıldı, Eğlence Vergisinde Muafiyet Geldi