AKİT MENÜ

Aktüel

Karabük'te çıkan orman yangını söndürüldü

KARABÜK (AA) - Karabük'te çıkan orman yangınında 2 dönümlük alan zarar gördü.

Soğuksu Mahallesi Arıcak mevkisinde 4 gün önce yangın çıkan ve ekipler tarafından söndürülen ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yeniden alevlenme meydana geldi.

Haber verilmesi üzerine bölgeye çok sayıda itfaiye ekibi ve arazöz yönlendirildi.

Yaklaşık 1 saatlik çalışmanın sonunda kontrol altına alınan yangında, 2 dönümlük alan zarar gördü.

Ekiplerin bölgedeki soğutma çalışmaları devam ediyor.


Yorumlara Git

Dini değerlere hakaret yasası meclisten geçsin!

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz