AKİT MENÜ

Aktüel

Denizli'de HES kodu olmadan yolcu kabul eden iki otobüs, 10 gün seferden men edildi

DENİZLİ (AA) - Denizli'de HES kodu olmadan şehirler arası yolcu kabul eden iki otobüse, 10 gün seferlerden men cezası verildi.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, 14 ve 15 Eylül'de yapılan yeni tip koronavirüs tedbirlerine ilişkin denetimlerde, seyahat firmalarına ait 2 otobüse HES kodu olmaksızın yolcu kabul edildiği belirlendi.

Sürücüye idari para cezası uygulanırken, otobüsler 10 gün süreyle seferden men edildi.

Öte yandan Denizli Valisi Ali Fuat Atik de sosyal medya hesabından kararı paylaşarak, "Tedbirlere uymayan toplum sağlığını hiçe sayanlara geçit verilmeyecek. Mücadelede birlik olalım." mesajını paylaştı.

Yorumlara Git

Dini değerlere hakaret yasası meclisten geçsin!

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz