AKİT MENÜ

Aktüel

Antalya'da çıkan yangında 1 hektar orman alanı zarar gördü

ANTALYA (AA) - Antalya'nın Manavgat ilçesinde çıkan orman yangını ekiplerin müdahalesi sonucu yerleşim yerlerine ulaşmadan söndürüldü.

Perakende Mahallesi İlarma mevkisindeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın başladı.

Rüzgarın da etkisiyle kısa sürede yayılan alevlere Antalya Orman Bölge Müdürlüğü bünyesindeki yangın söndürme helikopteri, 5 arazöz, su tankeri, iş makinesi ve çok sayıda orman işçisiyle müdahale edildi.

Alevler itfaiye ekiplerinin de destek verdiği çalışmayla yerleşim yerlerine sıçramadan söndürüldü.

Yangında yaklaşık 1 hektar orman alanının zarar gördüğü belirlendi.

Bir kaplumbağanın da telef olduğu yangının çıkış nedeni araştırılıyor.

Yorumlara Git

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı