AKİT MENÜ

Aktüel

Gaziantep'te otomobilin iş yerine çarpma anı güvenlik kamerasında

Otomobilin biri bebek arabasında iki çocuğu teğet geçmesinin de görüntüye yansıdığı kazada, 3 kişi yaralandı

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'te bir otomobilin kaldırıma ve ardından iş yerinin vitrinine çarparak durabildiği, 3 kişinin yaralandığı kaza anı güvenlik kamerasına yansıdı.

Alınan bilgiye göre, Sait Emre Ç'nin (19) kullandığı 27 P 6866 plakalı otomobil, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu önce kaldırıma, ardından bir iş yerinin cam vitrinine çarparak durabildi.

Kazada, iş yerinin önündeki 2 kişi ile işletmenin tezgahında oturan bir kişi yaralandı. Yaralılar, ambulanslarla hastanelere kaldırıldı.

Bu arada kaza anı, iş yerinin güvenlik kameralarınca da kaydedildi. Görüntülerde, kaldırıma çarpan otomobilin buradaki biri bebek arabasında iki çocuğu teğet geçerek iş yerine girme anı görülüyor.

Görüntülerde, işletmenin önündeki 2 kişinin de araçla birlikte iş yerine girmeleri ve çevredeki vatandaşların panik anı yer alıyor.


Yorumlara Git

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı