AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği'nde Konyaspor maçı hazırlıkları

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 2. haftasında 19 Eylül Cumartesi günü sahasında İttifak Holding Konyaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

Başkent ekibi, günü akşam saatlerinde yaptığı tek antrenmanla geçirdi.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'ndeki antrenmana kuvvet çalışmasıyla başlayan kırmızı-siyahlılar, daha sonra dar alanda taktik çalışma gerçekleştirdi.

Teknik direktör Mert Nobre yönetiminde yapılan antrenman, son bölümde tam sahada oynanan çift kale taktik maçıyla sona erdi.

Yorumlara Git

Küresel haydut Trump, kirli emeline ulaştı! İran'a nükleer denetimi kabul ettirdi

Kılıçdaroğlu’nun beyaz bayrağını elinin tersiyle etti! Demirtaş’tan tepki çeken karar

Hristiyan Din Bilimci, Osmanlı'nın adaletini anlattı

Son dakika! Trump onay verdi: Hürmüz'deki abluka kalktı

ABD’den kazık yiyince hopluyor: Terörist başı su sözü ilk kez söyledi!