AKİT MENÜ

Spor

Antalyaspor, Beşiktaş maçı hazırlıklarını sürdürdü

ANTALYA (AA) - Fraport TAV Antalyaspor, Süper Lig'in 2. haftasında 19 Eylül Cumartesi günü deplasmanda Beşiktaş ile yapacağı maçın hazırlıklarına devam etti.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Atilla Vehbi Konuk Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman ısınma hareketleriyle başladı.

Teknik Direktör Tamer Tuna yönetimindeki idmanda, taktik ağırlıklı çalışma yapıldı.

Antrenmanı, Antalyaspor Kulübü Derneği ve Antalyaspor Vakfı Başkanı Fikret Öztürk ile Antalyaspor Kulübü Başkanı Ali Şafak Öztürk ile bazı kulüp yöneticileri de takip etti.

Yorumlara Git

Küresel haydut Trump, kirli emeline ulaştı! İran'a nükleer denetimi kabul ettirdi

Kılıçdaroğlu’nun beyaz bayrağını elinin tersiyle etti! Demirtaş’tan tepki çeken karar

Hristiyan Din Bilimci, Osmanlı'nın adaletini anlattı

Son dakika! Trump onay verdi: Hürmüz'deki abluka kalktı

ABD’den kazık yiyince hopluyor: Terörist başı su sözü ilk kez söyledi!