AKİT MENÜ

Aktüel

Zimbabve'de Kovid-19 nedeniyle kapatılan havalimanları açılıyor

ABUJA (AA) - Zimbabve'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınıyla mücadeleye yönelik tedbirler kapsamında kapatılan havalimanları yeniden faaliyete geçiyor.

Ulusal basındaki haberlere göre, ulusal hava yolu kuruluşu, ülkede 6 ay önce salgın nedeniyle kapatılan havalimanlarının iç hat ve uluslararası uçuşlara yeniden açılacağı duyurdu.

Başkent Harare, Bulawayo ve turizm merkezi Victoria Falls'ta 23 Eylül'den itibaren iç hat seferlerine, 3 Ekim'den itibaren de uluslararası uçuşlara başlanacağı ifade edildi.

Açıklamada, havalimanlarında sıkı tedbirler alındığı belirtilerek, Sağlık Bakanlığı ve Dünya Sağlık Örgütünce istenilen Kovid-19 tedbirlerinin duyurulacağı kaydedildi.

Devlet Başkan Emmerson Mnangagwa, salgın nedeniyle mart ayında ülke sınırlarını kapatmıştı.

Zimbabve'de şimdiye kadar 7 bin 576 Kovid-19 vakası tespit edildi, 224 kişi virüs nedeniyle yaşamını yitirdi.


Yorumlara Git

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı

Pekin ve Moskova'nın arka bahçesinde tarihi imza! Kazakistan ile AB arasında dev stratejik ortaklık bildirisi kabul edildi!

Macron'dan terörist Netanyahu'yu kızdıracak sözler

Yemen'de 4 yıllık ateşkes pamuk ipliğine bağlı! Husiler'den genel seferberlik, hükümetten savaş hazırlığı talimatı

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!