AKİT MENÜ

Spor

Badminton seçme müsabakaları pandemi önlemleriyle yapılacak

ANKARA (AA) - Türkiye Badminton Federasyonu Başkanı Murat Özmekik, Avrupa Badminton Federasyonunun tavsiyeleri doğrultusunda seçme müsabakalarının, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınına karşı alınacak önlemlerle gerçekleşeceğini bildirdi.

Özmekik yaptığı yazılı açıklamada, pandeminin devam ettiğini vurgulayarak, "Virüse özgün etkili bir tedavi veya aşı bulunana kadar risk devam etmektedir. Bu nedenle pandeminin devam ettiği dikkate alınarak, seçme müsabakalarını sağlıklı ve güvenilir bir ortamda yapabilmek için Avrupa Badminton Federasyonundan gelen tavsiyeler de dikkate alınacak." ifadelerini kullandı.

Badminton Olimpiyatlara Hazırlık Merkezi'nde gerçekleşecek seçme müsabakaları için Türkiye Badminton Federasyonu'nun internet sitesinde 15 maddelik kurallar da yayımlandı.


Yorumlara Git

Zonguldak'ta hafızlık icazet programı şeddeli kafirleri rahatsız etti! 'Şeriata karşı omuz omuza'

Dine siyaset alet edilmiş mi Kemalistler? Cami bahçesinde Mustafa Kemal büstü

Götürmek genlerinde var! Korsan Özgür arabaya da çökmüş!

İBB yöneticisi kaçırılmıştı! Kaçıranlar böyle yakalandı

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!