AKİT MENÜ

Aktüel

Kütahya'da otomobilin çarptığı motosikletteki kadın öldü

KÜTAHYA (AA) - Kütahya'nın Gediz ilçesinde otomobilin çarptığı motosikletin sürücüsü ağır yaralandı, eşi hayatını kaybetti.

M.A. yönetimindeki 43 AAR 215 plakalı otomobil, Gediz-Uşak kara yolu Yenikent beldesi yakınındaki kavşakta, Şahin Yıldızhan'ın kullandığı sepetli plakasız motosiklete çarptı.

Çarpmanın etkisiyle motosiklet sürücüsü ile eşi Fatma Yıldızhan (65) yola savrularak yaralandı.

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine sağlık ve jandarma ekipleri sevk edildi.

Gediz Devlet Hastanesine kaldırılan Fatma Yıldızhan, müdahaleye rağmen kurtarılamadı.

Şahin Yıldızhan'ın ise sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu öğrenildi.

Yorumlara Git

Macron'dan terörist Netanyahu'yu kızdıracak sözler

Yemen'de 4 yıllık ateşkes pamuk ipliğine bağlı! Husiler'den genel seferberlik, hükümetten savaş hazırlığı talimatı

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!

Washington duyurdu! İran ABD'ye girecek

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu