AKİT MENÜ

Spor

Kayserispor Kulübü Başkanı Gözbaşı'dan maçların kısıtlı sayıda taraftarla oynanması talebi

KAYSERİ (AA) - Kayserispor Kulübü Başkanı Berna Gözbaşı, lig maçlarının kısıtlı sayıda taraftarla oynanması çağrısında bulundu.

Gözbaşı, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, pandemi sürecinin başından beri "önce sağlık" dediklerini kaydetti.

Gözbaşı, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

"Koronavirüs ile mücadele ederken kurallara sıkı sıkı uymak şartıyla iş ve sosyal yaşamın da devam etmesi gerekliliği ortada. Maçların seyircisiz tadı olmuyor, milyonlarca futbolsever haftanın yorgunluğunu, stresini tribünlerde atıyor. Bu çerçevede en azından localara kontrollü izin verilebilir. Örneğin 30 bin kişilik stada kotalı, 4-5 koltuk aralıklı, maksimum 5 bin taraftar alınabilir diye düşünüyorum."

Yorumlara Git

Zonguldak'ta hafızlık icazet programı şeddeli kafirleri rahatsız etti! 'Şeriata karşı omuz omuza'

Dine siyaset alet edilmiş mi Kemalistler? Cami bahçesinde Mustafa Kemal büstü

Götürmek genlerinde var! Korsan Özgür arabaya da çökmüş!

İBB yöneticisi kaçırılmıştı! Kaçıranlar böyle yakalandı

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!