AKİT MENÜ

Aktüel

Kayseri'de tarlada çalışan çocuklara üstü açık tur otobüsü gezisi

KAYSERİ (AA) - Kayseri'de, Talas İlçe Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, tarlada çalışırken gördüğü çocukları üstü açık tur otobüsüyle gezdirdi.

Talas Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Yalçın, yaz dönemini tarlada ve bahçede ailelerine yardım ederek geçiren çocuklara, ilçenin tarihi ve turistik yerlerinde gezi sözünü yerine getirdi.

Yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemlerine dikkat edilerek düzenlenen organizasyonda, 22 çocuk bir yandan eğlenirken bir yandan da Talas'ın tarihi ve turistik yerleri hakkında bilgi sahibi oldu.

Çatakdere Mahalle Muhtarı Seyit Ahmet Karabulut, Yalçın'ın mahalle ziyaretinde tarla ve bahçelerde ailelerine yardım eden çocukları gördüğünü ve onları tebrik ederek gezi sözü verdiğini anımsattı.

Başkan Yalçın'a teşekkür eden Karabulut, "Çocuklarımızın tarlada çalıştıklarını gördü ve 'işleri bittikten sonra onları Talas'a getirip, gezdirelim' dedi. Bu sözünü de yerine getirdi. Çocuklarımız çok güzel vakit geçirdiler, eğlendiler, Talasımızın tarihi yerlerini gezdiler. Başta başkanımız Mustafa Yalçın olmak üzere herkesten Allah razı olsun." ifadelerini kullandı.

Çocuklar da geziden duydukları mutluluğu anlattı. Çok eğlendiklerini kaydeden çocuklar, Başkan amcalarına teşekkür etti.


Yorumlara Git

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!

Putin’den İstanbul şartlı barış mesajı: Ukrayna ile görüşmeye hazırız

Avrupa’da şer ittifakının planı patladı! AK Parti milletvekilleri Strasbourg’da kirli tezgahı darmadağın etti!

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor