AKİT MENÜ

Aktüel

Devlet Övünç Madalyası ve Beratı Tevcih Töreni

Adana Valisi Süleyman Elban: - "Topraklarımız kıymetini, verdiğimiz binlerce şehidimizin kanından ve gazilerimizin alın terinden alıyor. Maalesef, ülkemiz düşmanların göz diktiği bir coğrafyada. Bu sebeple daima mücadelemizi sürdürüyoruz"

ADANA (AA) - Adana'da 25 şehit yakını ve gaziye, törenle "Devlet Övünç Madalyası ve Beratı" verildi.

Çukurova Kalkınma Ajansı Toplantı Salonu'ndaki törende, saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu.

Şehit ve gazilerin öz geçmişlerinin okunduğu törende konuşan Adana Valisi Süleyman Elban, çok onurlu bir vazifeyi ifa etmek üzere toplandıklarını söyledi.

Tüm şehitlere Allah’tan rahmet dileyen Elban, "Topraklarımız kıymetini, verdiğimiz binlerce şehidimizin kanından ve gazilerimizin alın terinden alıyor. Maalesef ülkemiz düşmanların göz diktiği bir coğrafyada. Bu sebeple daima mücadelemizi sürdürüyoruz. Her şehit haberinde bu şehidimizin son şehidimiz olmasını temenni ediyoruz." diye konuştu.

Türkiye'de bu vatanı korumak uğruna gözünü dahi kırpmadan canını feda etmeye hazır 83 milyon olduğunu dile getiren Elban, "Allah’a hamdolsun ki vatanına bağlı, 83 milyonluk asil ve fedakar bir milletimiz var." dedi.

Elban daha sonra 25 şehit yakını ve gaziye, "Devlet Övünç Madalyası ve Beratı"nı verdi.



Yorumlara Git

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!

Putin’den İstanbul şartlı barış mesajı: Ukrayna ile görüşmeye hazırız

Avrupa’da şer ittifakının planı patladı! AK Parti milletvekilleri Strasbourg’da kirli tezgahı darmadağın etti!

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor