AKİT MENÜ

Spor

Basketbolda 17. BOTAŞ Kupası başladı

Ankara takımlarının katıldığı turnuvanın ilk gününde BOTAŞ, Çankaya Üniversitesi'ni, Nesibe Aydın ise OGM Ormanspor'u yendi

ANKARA (AA) - Kadın basketbolunda 17. BOTAŞ Kupası'nın ilk gününde BOTAŞ ve Nesibe Aydın rakiplerini mağlup etti.

Herbalife Nutrition Kadınlar Basketbol Süper Ligi'nde mücadele edecek Ankara ekipleri BOTAŞ, Çankaya Üniversitesi, Nesibe Aydın ve OGM Ormanspor'un katıldığı turnuva başladı.

Turnuvaya ev sahipliği yapan BOTAŞ, DSİ Spor Salonu'ndaki ilk karşılaşmada Çankaya Üniversitesi'ni 79-53 yendi. Günün ikinci maçında ise Nesibe Aydın, OGM Ormanspor'u 70-66 mağlup etti.

17. BOTAŞ Kupası'nda yarın BOTAŞ-OGM Ormanspor ve Nesibe Aydın-Çankaya Üniversitesi maçları oynanacak. Organizasyon 20 Eylül Pazar günü yapılacak Çankaya Üniversitesi-OGM Ormanspor ve BOTAŞ-Nesibe Aydın karşılaşmalarıyla sona erecek.

Yorumlara Git

Zonguldak'ta hafızlık icazet programı şeddeli kafirleri rahatsız etti! 'Şeriata karşı omuz omuza'

Dine siyaset alet edilmiş mi Kemalistler? Cami bahçesinde Mustafa Kemal büstü

Götürmek genlerinde var! Korsan Özgür arabaya da çökmüş!

İBB yöneticisi kaçırılmıştı! Kaçıranlar böyle yakalandı

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!