AKİT MENÜ

Spor

Leyla Atakan Kadınlar Basketbol Turnuvası, Kocaeli'de sürüyor

KOCAELİ (AA) - İzmit Belediyesi tarafından düzenlenen Leyla Atakan Kadınlar Basketbol Turnuvası'nda ikinci gün tamamlandı.

Şehit Polis Recep Topaloğlu Spor Salonu'nda yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını tedbirleri kapsamında seyircisiz gerçekleştirilen turnuvanın ikinci gün ilk maçında Beşiktaş, İzmit Belediyespor'u 76-73 yendi.

Günün ikinci müsabakasında ise Fenerbahçe Öznur Kablo ile Hatay Büyükşehir Belediyespor karşı karşıya geldi.

Müsabaka, Fenerbahçe Öznur Kablo'nun 86-59'luk üstünlüğüyle sona erdi.

Turnuvanın son gününde yarın Fenerbahçe Öznur Kablo-Beşiktaş ve İzmit Belediyespor-Hatay Büyükşehir Belediyespor karşılaşmaları oynanacak.

Yorumlara Git

Zonguldak'ta hafızlık icazet programı şeddeli kafirleri rahatsız etti! 'Şeriata karşı omuz omuza'

Dine siyaset alet edilmiş mi Kemalistler? Cami bahçesinde Mustafa Kemal büstü

Götürmek genlerinde var! Korsan Özgür arabaya da çökmüş!

İBB yöneticisi kaçırılmıştı! Kaçıranlar böyle yakalandı

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!