AKİT MENÜ

Spor

Bakan Kasapoğlu, Adana Demirspor'da başkanlığına yeniden seçilen Murat Sancak'ı kutladı

İSTANBUL (AA) - Gençlik ve Spor Bakanı Mehmet Muharrem Kasapoğlu, TFF 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor'da yapılan olağanüstü genel kurulda yeniden başkanlığa seçilen Murat Sancak'ı tebrik etti.

Bakan Kasapoğlu, yayımladığı kutlama mesajında, "TFF 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor Kulübünün olağanüstü genel kurul toplantısında başkanlığa yeniden seçilen Murat Sancak'ı ve yönetim kurulu üyelerini tebrik ediyorum. Mavi-lacivertli kulübümüzün başkan ve yönetim kuruluna görevlerinde başarılar diliyorum." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Zonguldak'ta hafızlık icazet programı şeddeli kafirleri rahatsız etti! 'Şeriata karşı omuz omuza'

Dine siyaset alet edilmiş mi Kemalistler? Cami bahçesinde Mustafa Kemal büstü

Götürmek genlerinde var! Korsan Özgür arabaya da çökmüş!

İBB yöneticisi kaçırılmıştı! Kaçıranlar böyle yakalandı

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!