AKİT MENÜ

Aktüel

GÜNCELLEME -Kütahya'da orman yangını çıktı

Yangında 1 hektar çamlık alan zarar gördü YANGININ KONTROL ALTINA ALINDIĞI BİLGİSİ VE DETAY EKLENDİ

KÜTAHYA (AA) - Kütahya kent merkezi yakınlarındaki ormanlık alanda çıkan yangın kontrol altına alındı.

30 Ağustos Mahallesi yakınlarında çam ağaçlarının bulunduğu orman yangınına ilişkin ihbarın ardından bölgeye yangın söndürme helikopteri, Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri ve çok sayıda arazöz sevk edildi.

Orman Bölge Müdürü Hasan Keskin, AA muhabirine, akşam çıkan orman yangınının ekiplerin hızlı müdahalesiyle yayılmadan kontrol altına alındığını söyledi.

Yangının piknik ateşinden çıktığının belirlendiğini belirten Keskin, şu bilgileri paylaştı:

"Yangın ihbarının hemen ardından bölgeye ekiplerimizi sevk ettik. Yangına 1 helikopter, 5 arazöz, 3 su ikmal tankeri, 3 su tankeri ve yaklaşık 50 personel ile müdahale edildi. Ayrıca çok sayıda vatandaşımız yangın söndürme çalışmalarına destek verdi. Yaklaşık 3 saat süren çalışmanın ardından yangın tamamen kontrol altına alındı. Yangında 1 hektarlık çamlık alan zarar gördü."

Keskin, bölgede soğutma çalışmalarının sürdürüldüğünü sözlerine ekledi.




Yorumlara Git

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik acı haberi duyurdu

Eski İsrail Başbakanı itiraf etti! İran'a gizlice on binlerce Starlink soktuk

Washington'dan Küba'ya ağır darbe! Ordu kontrolündeki dev holding yaptırım kıskacında!

Başörtülü kadınlara zorbalık bitmiyor! Müslüman genç kızları gören 80’lik yobaz kriz geçirdi