AKİT MENÜ

Aktüel

Kastamonu'da orman yangınında 5 dekar alan zarar gördü

ßßß

KASTAMONU (AA) - Kastamonu'da çıkan yangınında yaklaşık 5 dekar ormanlık alan zarar gördü.

Kastamonu merkeze bağlı Talipler köyü Germeçtepe Barajı mevkisindeki ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Köylülerin ihbarı üzerine Kastamonu ve Daday Orman İşletme Müdürlüğü ekipleri ile Kastamonu Belediyesi itfaiye ekipleri yangına müdahale etti. Yangın söndürme çalışmalarına çevre köylerden vatandaşlar da destek verdi.

Kontrol altına alınan yangını söndürme çalışmaları sürüyor.

Vatandaşlardan Ziya Demirci gazetecilere yaptığı açıklamada, ağaçların zarar görmesine çok üzüldüğünü belirterek, "Buralara piknik yapmaya geliyorlar. Yangının ondan çıktığını düşünüyorum. Alevleri görünce Talipler köyünün muhtarıyla buraya geldik. Hemen itfaiyeye bildirdik. İtfaiye ile birlikte köy halkı olarak kazma kürek söndürme çalışmalarına katıldık." dedi.



Yorumlara Git

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik acı haberi duyurdu

Eski İsrail Başbakanı itiraf etti! İran'a gizlice on binlerce Starlink soktuk

Washington'dan Küba'ya ağır darbe! Ordu kontrolündeki dev holding yaptırım kıskacında!

Başörtülü kadınlara zorbalık bitmiyor! Müslüman genç kızları gören 80’lik yobaz kriz geçirdi