AKİT MENÜ

Spor

Kırşehir Belediyespor'da 9 kişinin Kovid-19 testi pozitif çıktı

KIRŞEHİR (AA) - TFF 2. Lig Kırmızı Grup'ta mücadele eden Kırşehir Belediyespor'da 5 futbolcu, 2 antrenör ve 2 malzemecinin koronavirüs testi pozitif çıktı.

Sezonun ilk maçında hafta sonu Turgutluspor ile karşılaşacak Kırşehir Belediyespor'da, futbolcu, teknik heyet ve personele Kovid-19 testi yapıldı.

Kırşehir ekibinde 5 futbolcu ile 2 yardımcı antrenör ve 2 malzemecinin testi pozitif çıktı.

Kulübün sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, "Ligin ilk mücadelesi öncesi tesislerimizde yapılan Kovid-19 testi sonuçlarına göre 5'i futbolcu olmak üzere toplam 9 kişiye pozitif tanı konulmuştur. Mevcut durumda pazar günü oynayacağımız Turgutluspor müsabakasına eksik kafile ile hareket edeceğimizi üzülerek bildiririz." denildi.

Yorumlara Git

Biri kirayı ödeyemiyor, biri jetlerde geziyor, biri lüks villada yaşıyor

İsrail kankası Yunanistan’la da ters düştü

Son dakika! Çok sayıda gözaltı ve tutuklama var: Siber farelere ağır darbe

Peygambere hakaret eden LEMAN'ı protesto edenler mahkemeye çıkarıldı, Çağlayan Adliyesi tekbirlerle inletildi!edenler mahkemeye çıktı, Çağlayan Adliyesi tekbirlerle inletildi!

Türkiye'nin Erdoğan'a çok ihtiyacı var!