AKİT MENÜ

Spor

Güreşte Kovid-19 üzüntüsü

Gençler Serbest Güreş Milli Takım Teknik Direktörü ve bir antrenörde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tespit edildi


ANKARA (AA) - Türkiye Güreş Federasyonu, Gençler Serbest Güreş Milli Takım Teknik Direktörü Ruşen Çetin ile Gençler Serbest Güreş Milli Takım antrenörlerinden Hüseyin Çetin’in yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Federasyondan yapılan açıklamada "Gençler Serbest Güreş Milli Takım Teknik Direktörü Ruşen Çetin ve Gençler Serbest Güreş Milli Takım antrenörlerinden Hüseyin Çetin’in Kovid-19 hastalığına yakalandıklarını üzüntüyle öğrenmiş bulunuyoruz. Tedavileri süren hocalarımıza Allah’dan acil şifalar diliyoruz." ifadelerine yer verildi.

Yorumlara Git

Biri kirayı ödeyemiyor, biri jetlerde geziyor, biri lüks villada yaşıyor

İsrail kankası Yunanistan’la da ters düştü

Son dakika! Çok sayıda gözaltı ve tutuklama var: Siber farelere ağır darbe

Peygambere hakaret eden LEMAN'ı protesto edenler mahkemeye çıkarıldı, Çağlayan Adliyesi tekbirlerle inletildi!edenler mahkemeye çıktı, Çağlayan Adliyesi tekbirlerle inletildi!

Türkiye'nin Erdoğan'a çok ihtiyacı var!