AKİT MENÜ

Aktüel

Çankırı'da Kovid-19 tedbirlerine uymayan 2 iş yerine kapatma

ÇANKIRI (AA) - Çankırı'da yeni tip koronavirüs tedbirleri kapsamında alınan kararlara uymadığı belirlenen 2 iş yerine 1 gün süreyle kapatma cezası uygulandı.

Vali Abdullah Ayaz, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, kural ihlalini tekrarlayan 2 iş yerine kapatma cezası uyguladıklarını duyurdu.

Kamu sağlığını korumaktan başka bir amaçlarının olmadığını vurgulayan Ayaz, "Bu amaçla arkadaşlarımızla birlikte yoğun mesai harcamaktayız, lütfen sizler de kurallara uyarak bize destek olun." ifadesini kullandı.

Yorumlara Git

Almanya'dan Afrika açılımı! Friedrich Merz Berlin'de duyurdu: Sahel'deki istikrarsızlık göçü tetikliyor!

Koç’un eniştesinin vakfından bir skandal daha! Bizans’ın karanlığını diriltme telaşı

CHP'de iki il başkanı daha görevden alındı

Saldırıların ardından ilk yurt dışı ziyareti! İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan kritik temaslar için Pakistan’da!

Küresel haydut Trump, kirli emeline ulaştı! İran'a nükleer denetimi kabul ettirdi