AKİT MENÜ

Aktüel

Kahramanmaraş'ta kaybolan ve Suriye'de bulunan serebral palsili genç annesine kavuştu

HATAY (AA) - Kahramanmaraş'ta 1,5 ay önce kaybolan ve Suriye'de bulunan serebral palsi hastası 21 yaşındaki Abdulkadir Iyd, Hatay'da annesine kavuşmanın mutluluğunu yaşadı.

Suriyeli Iyd'in ailesi ülkelerindeki iç savaştan kaçarak Mersin'e yerleşti.

Annesiyle 1,5 ay önce Kahramanmaraş'taki akrabasını ziyarete giden serebral palsi hastası Abdulkadir Iyd, burada kayboldu.

Aramalar sonucu bulunamayan oğlunun Suriye'de olduğu bilgisine ulaşan anne Samar Dole, Türk Kızılay Mersin Toplum Merkezi'ne durumunu bildirerek yardım istedi.

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu'nun talimatıyla Hatay Valisi Rahmi Doğan devreye girerek 21 yaşındaki gencin Türkiye'ye getirilmesi için çalışma başlattı.

Hatay Valiliği koordinesindeki Türk Kızılay Ülke Alan Koordinatörlüğü ekipleri İdlib'de gence ulaştı.

Türkiye'ye getirilen Abdulkadir Iyd, Cilvegözü Mülki İdare Amirliğinde annesine kavuşmanın mutluluğunu yaşadı.

Anne Samar Dole, gazetecilere yaptığı açıklamada 1,5 aydır görmediği oğluna kavuştuğu için çok mutlu olduğunu belirterek Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a ve yetkililere teşekkür etti.




Yorumlara Git

CHP’li Öztürkmen’den bir flaş ifşaat daha! “Bazı CHP’li vekiller linç edilmekten korktuğu için Özel’in yanındaymış gibi görünüyor”

Almanya'dan Afrika açılımı! Friedrich Merz Berlin'de duyurdu: Sahel'deki istikrarsızlık göçü tetikliyor!

Koç’un eniştesinin vakfından bir skandal daha! Bizans’ın karanlığını diriltme telaşı

CHP'de iki il başkanı daha görevden alındı

Saldırıların ardından ilk yurt dışı ziyareti! İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan kritik temaslar için Pakistan’da!