AKİT MENÜ

Spor

Sivasspor, Erzurum'a gitti

SİVAS (AA) - Demir Grup Sivasspor, Süper Lig'in 2. haftasında pazar günü deplasmanda Büyükşehir Belediye Erzurumspor ile oynayacağı maç için Erzurum'a gitti.

Kulüpten yapılan açıklamada, Sivasspor, kulüp tesislerinde yaptığı antrenmandan sonra kara yoluyla Erzurum'a hareket etti.

Kırmızı-beyazlı ekip, yarın Erzurum'da yapacağı son antrenmanın ardından hazırlıklarını tamamlayarak kampa girecek.

Büyükşehir Belediye Erzurumspor ile Demir Grup Sivasspor, 20 Eylül Pazar günü saat 13.30'da Kazım Karabekir Stadyumu'nda karşı karşıya gelecek.



Yorumlara Git

Biri kirayı ödeyemiyor, biri jetlerde geziyor, biri lüks villada yaşıyor

İsrail kankası Yunanistan’la da ters düştü

Son dakika! Çok sayıda gözaltı ve tutuklama var: Siber farelere ağır darbe

Peygambere hakaret eden LEMAN'ı protesto edenler mahkemeye çıkarıldı, Çağlayan Adliyesi tekbirlerle inletildi!edenler mahkemeye çıktı, Çağlayan Adliyesi tekbirlerle inletildi!

Türkiye'nin Erdoğan'a çok ihtiyacı var!