AKİT MENÜ

Aktüel

Eskişehir'de Kovid-19 denetimlerinde 5 kişiye 15 bin 750 lira ceza verildi

ESKİŞEHİR (AA) - Eskişehir'de, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını tedbirlerine ilişkin denetimlerde 5 kişiye para cezası uygulandı.

İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekiplerince, kumar suçunu önlemek ve Kovid-19 tedbirlerini denetlemek amacıyla belirlenen adrese baskın düzenlendi.

Ekipler, denetim ve aramalarda söz konusu bir kahvehanede sosyal mesafe kuralına uyulmadığını tespit etti.

Çalışmalar kapsamında 5 kişiye, Kovid-19 tedbirlerine aykırı davrandıkları gerekçesiyle 15 bin 750 lira ceza verildi.

İş yeri sahibi O.Ç. hakkında yasal işlem başlatıldı.

Yorumlara Git

Almanya'dan Afrika açılımı! Friedrich Merz Berlin'de duyurdu: Sahel'deki istikrarsızlık göçü tetikliyor!

Koç’un eniştesinin vakfından bir skandal daha! Bizans’ın karanlığını diriltme telaşı

CHP'de iki il başkanı daha görevden alındı

Saldırıların ardından ilk yurt dışı ziyareti! İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan kritik temaslar için Pakistan’da!

Küresel haydut Trump, kirli emeline ulaştı! İran'a nükleer denetimi kabul ettirdi