AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği, Konyaspor maçına hazır

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Süper Lig'in 2. haftasında yarın sahasında İttifak Holding Konyaspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını tamamladı.

Kulüpten yapılan açıklamaya göre, Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde teknik direktör Mert Nobre yönetiminde gerçekleştirilen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü.

Isınma hareketleri ve 5'e 2 top kapma oyunu ile başlayan antrenman üçlü mini turnuvayla devam etti. İdman, taktik çalışmayla son buldu.

Sakatlıkları bulunan Salih Dursun, Rahmetullah Berişbek ve Pierre-Yves Polomat, İttifak Holding Konyaspor'a karşı görev yapamayacak.

Yorumlara Git

Biri kirayı ödeyemiyor, biri jetlerde geziyor, biri lüks villada yaşıyor

İsrail kankası Yunanistan’la da ters düştü

Son dakika! Çok sayıda gözaltı ve tutuklama var: Siber farelere ağır darbe

Peygambere hakaret eden LEMAN'ı protesto edenler mahkemeye çıkarıldı, Çağlayan Adliyesi tekbirlerle inletildi!edenler mahkemeye çıktı, Çağlayan Adliyesi tekbirlerle inletildi!

Türkiye'nin Erdoğan'a çok ihtiyacı var!