AKİT MENÜ

Spor

Leyla Atakan Kadınlar Basketbol Turnuvası, Kocaeli'de tamamlandı

KOCAELİ (AA) - İzmit Belediyesi tarafından düzenlenen Leyla Atakan Kadınlar Basketbol Turnuvası tamamlandı.

Şehit Polis Recep Topaloğlu Spor Salonu'nda yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını tedbirleri kapsamında seyircisiz gerçekleştirilen turnuvanın son gün ilk maçında Fenerbahçe Öznur Kablo, Beşiktaş'ı 77-64 yendi.

Günün ikinci müsabakasında ise İzmit Belediyespor ile Hatay Büyükşehir Belediyespor karşı karşıya geldi.

Müsabaka, İzmit Belediyespor'un 75-67'lik üstünlüğüyle sona erdi.

Karşılaşmalar sonunda takımlara kupaları verildi.


Yorumlara Git

Dokunulmazlık zırhı kaldırılsın

Başörtüsüne anayasal güvence şart

Ankara kulislerindeki fısıltı: Demirtaş'ın tahliyesi için yeni tarih iddiası!

Koş Enginyurt koş yardıma! CHP’nin ‘devrimci’ yoldaşları paketlendi!

Bakan Akın Gürlek açıkladı! 2 kayıp dosyasında sıcak gelişme