AKİT MENÜ

Aktüel

Muğla'da jandarma ekiplerinden Kovid-19 denetimi

Kontrollerde 77 bin 406 lira ceza uygulandı

MUĞLA (AA) - Muğla'da, jandarma ekiplerince yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) denetimlerinde, 59 kişi ve 38 işletmeye 77 bin 406 lira ceza kesildi.

İl Jandarma Komutanlığınca, 632 personelin katılımıyla 2 bin 44 işletme ile alışveriş merkezi, sahil ve araçlar kontrol edildi.

Denetimlerde, 59 kişi ve 38 işletmeye 77 bin 406 lira ceza uygulandı.

Tatilciler de maske takmaları ve sosyal mesafeyi korumaları konusunda uyarıldı.

Yorumlara Git

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!

Van’dan acı haber! 1 askerimiz şehit

Biri kirayı ödeyemiyor, biri jetlerde geziyor, biri lüks villada yaşıyor

İsrail kankası Yunanistan’la da ters düştü

Çok sayıda gözaltı ve tutuklama var: Siber farelere ağır darbe!