AKİT MENÜ

Aktüel

Kale Belediye Başkanı Koca'nın Kovid-19 testi pozitif çıktı

MALATYA (AA) - Malatya'nın Kale Belediye Başkanı Murat Koca'nın yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Koca, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "14 günlük karantina süreciyle tedavime evimde başladım. Allah’a şükür sağlık durumum iyi. Rabb'im bütün hastalara şafi ismiyle şifalar versin. Dualarınızı bekliyorum." ifadelerini kullandı.


Yorumlara Git

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!

Van’dan acı haber! 1 askerimiz şehit

Biri kirayı ödeyemiyor, biri jetlerde geziyor, biri lüks villada yaşıyor

İsrail kankası Yunanistan’la da ters düştü

Çok sayıda gözaltı ve tutuklama var: Siber farelere ağır darbe!