AKİT MENÜ

Aktüel

Bahreyn'de aktivistler normalleşme karşıtı yürüyüş düzenledi

İSTANBUL (AA) - Bahreyn'de göstericiler, ülkelerinin İsrail ile ilişkilerinin normalleşmesi hedefli anlaşma imzalamasını protesto etti.

Sosyal medya hesaplarından yayımlanan görüntülere göre, başkent Manama'ya bağlı Ebu Sayba köyünden çıkan kadın ve erkeklerden oluşan gösterici grubu protesto düzenledi.

Göstericiler, Bahreyn ve Filistin bayrakları yanı sıra "Kudüs öfkesi Cuması" yazılı pankart taşıdı.

Yürüyüş sırasında "Normalleşme ihanettir", "Kalmanız imkansız, çekin gidin" sloganları atan göstericiler, İsrail ile yapılan anlaşmaya karşı olduklarını belirterek, ülke yönetimini eleştirdi.

Yorumlara Git

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!

Van’dan acı haber! 1 askerimiz şehit

Biri kirayı ödeyemiyor, biri jetlerde geziyor, biri lüks villada yaşıyor

İsrail kankası Yunanistan’la da ters düştü

Çok sayıda gözaltı ve tutuklama var: Siber farelere ağır darbe!